Själv idag

Denna veckan har vi haft lov så denna veckan fick det vara en dag i stallet på grund utav anndra olika saker som vi gjort på lovet. patricía kunde tyvärr inte vara i stallet denna veckan så jag va i stallet själv med Rasmus.
Idag lonskerade jag honom i alla gång arter i bådda varven och han lyssnade jätte bra på mig och va mycket fokuserad på mina kommandon.
Efter att jag tränat med honom på lina så tog jag fram tunnan för att ligga och även sitta på honom en stund, jag testade att få honom att gå ett par steg framåt men han fattade ju så klart inte ricktigt då vi inte har börjat träna på vad skänken är men i stället för att gå fram så bakade han ett par steg och sen nöjde jag mig med denna träning eftersom jag va själv idag.
Han lyssnade jätte bra idag och va mycket lugn.
// Susann
Denna veckan har vi haft lov så denna veckan fick det vara en dag i stallet på grund utav anndra olika saker som vi gjort på lovet. patricía kunde tyvärr inte vara i stallet denna veckan så jag va i stallet själv med Rasmus.

Idag lonskerade jag honom i alla gång arter i bådda varven och han lyssnade jätte bra på mig och va mycket fokuserad på mina kommandon.

Efter att jag tränat med honom på lina så tog jag fram tunnan för att ligga och även sitta på honom en stund, jag testade att få honom att gå ett par steg framåt men han fattade ju så klart inte ricktigt då vi inte har börjat träna på vad skänken är men i stället för att gå fram så bakade han ett par steg och sen nöjde jag mig med denna träning eftersom jag va själv idag.

Han lyssnade jätte bra idag och va mycket lugn.

// Susann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0